
CZY WIESZ, CZYM SĄ BIZNESOWE SZYBKIE RANDKI?
Znasz koncepcję speed datingu? A co powiesz na połączenie szybkich randek z biznesem?
Znajdziesz na nich „drugą połówkę”, ale tę biznesową – czyli współpracownika, klienta czy pracodawcę. A to wszystko przy pysznej kawie i ciastku w Konsulacie Kultury w Gdyni.
Mamy dla Ciebie dwie wersje wydarzenia – wybierz tę, która bardziej Ci odpowiada:
CZY BIZNESOWE RANDKI SĄ DLA CIEBIE?
Jesteś w dobrym miejscu, jeśli na chociaż jedno z pytań odpowiesz „tak”:
✨ Chcesz rozwijać swój biznes?
✨ Chcesz nawiązać nowe współprace i znajomości biznesowe?
✨ Jesteś freelancerem i poszukujesz zleceń?
✨ Szukasz pomysłu na własną działalność/szukasz pracy?
✨ Chcesz rozszerzyć swój biznesowy światopogląd?
✨ Szukasz biznesowych inspiracji?
Jakie Są w tym korzyści dla Ciebie?
Podczas biznesowych szybkich randek:
✨ nawiązujesz wartościowe relacje biznesowe
✨ zwiększasz swoją rozpoznawalność na rynku
✨ możesz znaleźć pracowników i współpracowników lub klientów
✨ jesteś na bieżąco z nowinkami rynkowymi i możesz sprawdzić swoje pomysły na produkty i usługi na neutralnym gruncie
✨ zweryfikujesz swoje kwalifikacje i uzyskasz odpowiedzi na interesujące Cię tematy
✨ rozwijasz umiejętności miękkie – nabierasz pewności siebie, rozwijasz umiejętności sprzedażowe i kreujesz swój wizerunek w branży.
Posłuchaj uczestnika
Obejrzyj wideo i przekonaj się, co mówi o nas Michał – uczestnik jednej z edycji biznesowych randek!
Wideo: Apollin Studio Tobiasz Troka
Jak wyglądają nasze biznesowe randki?
- Przyjdź punktualnie, bo zostaniesz bez pary. 😉
- Złap kawę/herbatę i ciacho!
- Usiądź przy stoliku z przydzieloną „parą”.
- Przez 3-5 minut rozmawiasz z drugą osobą o swojej firmie lub doświadczeniach.
- Po tym czasie zmieniasz stolik i rozmawiasz z następną osobą.
- Kiedy pogadasz już ze wszystkimi, możesz zostać dłużej i dokończyć obiecujące rozmowy!
Dodatkowo:
📷 Podczas randek z sesją zdjęciową, zdjęcia robione są w ramach jednej „rundy” stolikowej. Nie martw się, kilka minut wystarczy!
👨🏼🏫 Podczas randek z merytoryczną prezentacją, będzie ona na początku spotkania – potem przechodzimy do networkingu.