O nas

Cześć, Miło mi Cię poznać!

Mam na imię Marysia, a moja przygoda z organizowaniem wydarzeń zaczęła się 10 lat temu. A kilka lat później powstała firma Eventy i prezenty – z potrzeby oryginalności i… braku czasu!

Jesteś w dobrym miejscu, jeśli odpowiesz „tak” na któreś z poniższych pytań:

  • Nie masz pomysłu na prezent dla pracowników/klientów?
  • Nie masz czasu na zorganizowanie biznesowego wydarzenia?
  • Nie wiesz, od czego zacząć planowanie imprezy?
  • Prezenty okolicznościowe spędzają Ci sen z powiek?
  • Chcesz, żeby usługa była wykonana od A do Z – od pełnej logistyki po kwestie prawne?

Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń w Trójmieście, natomiast nasze prezenty docierają do klientów z całej Polski.

Zostaw to nam, a organizacja wydarzeń i poszukiwanie prezentów staną się przyjemnością, a nie obowiązkiem.

Eventy i prezenty mogą być szyte na miarę, po prostu powiedz nam, czego potrzebujesz, a my dopasujemy usługę pod Twoje wartości – osobiste i firmowe.

Poznajmy się! Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz kontaktowy – abyśmy mogły jak najlepiej spersonalizować ofertę.

Maria Mazurkiewicz-Palak, założycielka firmy Eventy i prezenty

Co Nas wyróżnia?

„(...) po zebraniu wywiadu, określeniu budżetów i terminu dostaniecie propozycje takiej paczki (jeśli sami nie macie pomysłu), która po zaakceptowaniu zostanie pięknie zapakowana i dostarczona, gdzie trzeba. (...) Polecam. Robione z pomysłem, miłością i najwyższą jakością."