Cześć, Miło mi Cię poznać!
Mam na imię Marysia, a moja przygoda z organizowaniem wydarzeń zaczęła się 10 lat temu. A kilka lat później powstała firma Eventy i prezenty – z potrzeby oryginalności i… braku czasu!
Jesteś w dobrym miejscu, jeśli odpowiesz „tak” na któreś z poniższych pytań:
- Nie masz pomysłu na prezent dla pracowników/klientów?
- Nie masz czasu na zorganizowanie biznesowego wydarzenia?
- Nie wiesz, od czego zacząć planowanie imprezy?
- Prezenty okolicznościowe spędzają Ci sen z powiek?
- Chcesz, żeby usługa była wykonana od A do Z – od pełnej logistyki po kwestie prawne?
Specjalizujemy się w organizowaniu wydarzeń w Trójmieście, natomiast nasze prezenty docierają do klientów z całej Polski.
Zostaw to nam, a organizacja wydarzeń i poszukiwanie prezentów staną się przyjemnością, a nie obowiązkiem.
Eventy i prezenty mogą być szyte na miarę, po prostu powiedz nam, czego potrzebujesz, a my dopasujemy usługę pod Twoje wartości – osobiste i firmowe.
Poznajmy się! Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz kontaktowy – abyśmy mogły jak najlepiej spersonalizować ofertę.