PÓŁKOLONIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – TRÓJMIASTO

Prowadzisz swoją firmę i nie bardzo masz czas na urlop? Chodź na półkolonie! I to takie, na które możesz wybrać się bez żadnych wyrzutów sumienia. Skorzystaj z tych wakacji i zamień sezon ogórkowy na czas pełen korzyści. W końcu latem robi się zapasy na zimę – a szkolenia to biznesowe zapasy na dłużej!
Szkolenia możesz kupić pojedynczo lub w całym cyklu.
A po nich warto skorzystać z wakacyjnego czasu – w końcu morze jest tylko 10 minut od Konsulatu Kultury, gdzie będą się odbywać.
DLA KOGO?
CO?
Poniższy cykl kierowany jest do:
osób myślących o założeniu firmy lub zaczynających przygodę z biznesem
„młodych” przedsiębiorczyń i przedsiębiorców
osób i firm, które potrzebują poukładać konkretne części swojego biznesu.
CO?
Na szkoleniach:
poznasz tajniki strategii marki
nauczysz się prawa niezbędnego w biznesie
dowiesz się, jak tworzyć skuteczne treści
ustawisz pierwsze reklamy, przynoszące konkretne wyniki.
Wszystkie te umiejętności potwierdzimy certyfikatem po każdym szkoleniu!
Kolejność szkoleń przyniesie usystematyzowanie ważnych elementów Twojego biznesu i będzie płynnie prowadzić Cię przez zawiły świat przedsiębiorców. Aż przestanie być zawiły!
CYKL OBEJMUJE 4 SZKOLENIA:
SKUTECZNA STRATEGIA ROZWOJU TWOJEJ MARKI
26 lipca, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia
- Właściwie to po co Ci strategia?
- Pora na wewnętrzną analizę marki
- Kim jest Twój klient i gdzie go znaleźć?
- Jak przygotować strategię komunikacji marki
- Sprzedaż i/czy marketing
- Stwórz plan rozwoju firmy
O prowadzącej
Magda Piórkowska – właścicielka agencji „Umiem w marketing” 💡.
Od 12 lat związana z marketingiem i sprzedażą. Wykłada „Psychologię marketingu i sprzedaży” na Executive MBA – najwyższych rangą studiach biznesowych w Polsce 🔝.
Podczas prowadzonych szkoleń stacjonarnych i kursów online uczy jak strategicznie rozwijać biznes w nowoczesny sposób. 👩🏼🏫
PARAGRAFY A FIRMA W SIECI
2 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia
CZĘŚĆ PIERWSZA – STRONA INTERNETOWA
- Regulamin i sprzedaż
- RODO i polityka prywatności
CZĘŚĆ DRUGA – SOCIAL MEDIA
- Legalne treści
- Memy i obrazki
- Nawiązanie do cudzej pracy
CZĘŚĆ TRZECIA – UMOWY
- Umowa z klientem
- Umowa z podwykonawcą
O prowadzącym
Tomasz Palak – radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. 📰
Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing 💗, występował również na Infoshare, TED❌ i licznych innych wydarzeniach.
Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki 📖 „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”.
Prywatnie gitarzysta 🎸.
UBIERZ SWOJĄ MARKĘ W SŁOWA I SPRZEDAWAJ SKUTECZNIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
9 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia
O prowadzącej
Justyna Horbacz mówi o sobie:
Czym się zajmuję?
Ubieram marki w słowa.
Jako copywriterka, strateżka komunikacji i pasjonatka metod design thinking pomagam przedsiębiorcom zbudować komunikację, która trafia do ich idealnych klientów i realizuje strategiczne cele firmy. Rzeźbię w alfabecie, a za dłuta i młotki służą mi empatia, psychologia sprzedaży, neuromarketing i słownik synonimów
. Piszę i uczę pisać, bo przez ostatnich 6 lat zebrałam narzędzia i techniki, dzięki którym do pisania podejdziesz jak rzemieślnik, a nie jak artysta
.
W życiu ograniczam jedynie używanie przymiotników. Jem dużo i dobrze, zachwycam się na potęgę, kolekcjonuję pocztówki i zawsze przesyłam mnóstwo uśmiechu.
PIERWSZA REKLAMA NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE - OD A DO Z
23 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych, jako narzędzia reklamy w Internecie.
- Spójna komunikacja fundamentem Twoich działań w Internecie.
- Wprowadzenie do Meta Ads – konto reklamowe od kuchni.
- Jakie formaty reklam wybrać? Co będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem w dotarciu do swoich odbiorców?
- Cele reklamowe, jak je odpowiednio dobrać do swojego biznesu
- Targetowanie reklam w systemie Meta Ads – jak zrobić to dobrze
- Zwiększ zaangażowanie swoich odbiorców na Facebooku! Poznaj sposoby na: pozyskiwanie fanów na swoim fanpage’u, więcej aktywności pod postami, prywatnych wiadomości i osób zainteresowanych Twoimi wydarzeniami.
- Warsztaty z tworzenia reklamy na Facebooku i Instagramie – stwórz samodzielnie reklamę i podbijaj świat mediów społecznościowych.
O prowadzącej
Agnieszka Macioszek – Senior Paid Social Specialist w Webmetro, Asystentka w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Gdańskim
Mimo że jej pierwszym wypowiedzianym słowem nie była „konwersja”, to odkąd pamięta, pasjonuje się marketingiem. Rozwija się w takich dziedzinach jak ekonomia behawioralna, psychologia czy budowanie strategii marki, ponieważ łączy te elementy z marketingiem jak puzzle.
Aktualnie pracuje w systemie Meta Ads, tworząc kampanie reklamowe z wynikami szybującymi w górę niczym rakieta, ale nie są jej obce również kampanie na LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Google. 🚀
Od zeszłego roku pracuje w Katedrze Marketingu na UG, ucząc takich przedmiotów jak Marketing, Media Reklamowe czy Kreowanie wizerunku przedsiębiorstw oraz współorganizuje cykliczne wydarzenie marketingowe – CRASH Mondays w Gdyni.
Prywatnie – wegetarianka z pasją do gotowania , fanka mody z miłością do wszelkich kapeluszy i miłośniczka zwierząt
.
CENA CAŁEGO CYKLU:
999,00 zł netto
+ 23% VAT
możliwość podziału na dwie raty:
599,00 zł przed 26 lipca
400,00 zł przed 9 sierpnia
KILKA ZDJĘĆ Z NASZYCH BIZNESOWYCH SPoTKAŃ:
Strona główna » Eventy » Półkolonie dla przedsiębiorców – Trójmiasto