Półkolonie dla przedsiębiorców – Trójmiasto

PÓŁKOLONIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – TRÓJMIASTO

Prowadzisz swoją firmę i nie bardzo masz czas na urlop? Chodź na półkolonie! I to takie, na które możesz wybrać się bez żadnych wyrzutów sumienia. Skorzystaj z tych wakacji i zamień sezon ogórkowy na czas pełen korzyści. W końcu latem robi się zapasy na zimę – a szkolenia to biznesowe zapasy na dłużej!

Szkolenia możesz kupić pojedynczo lub w całym cyklu.

A po nich  warto skorzystać z wakacyjnego czasu – w końcu morze jest tylko 10 minut od Konsulatu Kultury, gdzie będą się odbywać. 🌊

DLA KOGO?

CO?

Poniższy cykl kierowany jest do:

✨ osób myślących o założeniu firmy lub zaczynających przygodę z biznesem
✨ „młodych” przedsiębiorczyń i przedsiębiorców
✨ osób i firm, które potrzebują poukładać konkretne części swojego biznesu.

CO?

Na szkoleniach:

💡 poznasz tajniki strategii marki
⚖ nauczysz się prawa niezbędnego w biznesie
✏ dowiesz się, jak tworzyć skuteczne treści
📈 ustawisz pierwsze reklamy, przynoszące konkretne wyniki.

Wszystkie te umiejętności potwierdzimy certyfikatem po każdym szkoleniu!

Kolejność szkoleń przyniesie usystematyzowanie ważnych elementów Twojego biznesu i będzie płynnie prowadzić Cię przez zawiły świat przedsiębiorców. Aż przestanie być zawiły! 😉

CYKL OBEJMUJE 4 SZKOLENIA:

SKUTECZNA STRATEGIA ROZWOJU TWOJEJ MARKI

26 lipca, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia

  1. Właściwie to po co Ci strategia?
  2. Pora na wewnętrzną analizę marki
  3. Kim jest Twój klient i gdzie go znaleźć?
  4. Jak przygotować strategię komunikacji marki
  5. Sprzedaż i/czy marketing
  6. Stwórz plan rozwoju firmy

O prowadzącej

Magda Piórkowska – właścicielka agencji „Umiem w marketing” 💡.

Od 12 lat związana z marketingiem i sprzedażą. Wykłada „Psychologię marketingu i sprzedaży” na Executive MBA – najwyższych rangą studiach biznesowych w Polsce 🔝.

Podczas prowadzonych szkoleń stacjonarnych i kursów online uczy jak strategicznie rozwijać biznes w nowoczesny sposób. 👩🏼‍🏫

PARAGRAFY A FIRMA W SIECI

2 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia

CZĘŚĆ PIERWSZA – STRONA INTERNETOWA

  1. Regulamin i sprzedaż
  2. RODO i polityka prywatności

CZĘŚĆ DRUGA – SOCIAL MEDIA

  1. Legalne treści
  2. Memy i obrazki
  3. Nawiązanie do cudzej pracy

CZĘŚĆ TRZECIA – UMOWY

  1. Umowa z klientem
  2. Umowa z podwykonawcą

O prowadzącym

Tomasz Palak – radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. 📰

Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing 💗, występował również na Infoshare, TED❌ i licznych innych wydarzeniach.

Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki 📖 „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”.

Prywatnie gitarzysta 🎸.

UBIERZ SWOJĄ MARKĘ W SŁOWA I SPRZEDAWAJ SKUTECZNIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK

9 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia

1. Co sprzedajesz, a co kupują Twoi klienci?
2. Jak sprawić, żeby ludzie Cię zapamiętywali?
3. Stwórz idealne BIO.
4. Jak opisywać produkty, a jak usługi?
6. Jakich błędów nie popełniać?
7. Sprytne sposoby na szybsze pisanie.

O prowadzącej

Justyna Horbacz mówi o sobie:

Czym się zajmuję?
Ubieram marki w słowa. 💬

📝 Jako copywriterka, strateżka komunikacji i pasjonatka metod design thinking pomagam przedsiębiorcom zbudować komunikację, która trafia do ich idealnych klientów i realizuje strategiczne cele firmy. Rzeźbię w alfabecie, a za dłuta i młotki służą mi empatia, psychologia sprzedaży, neuromarketing i słownik synonimów 🛠. Piszę i uczę pisać, bo przez ostatnich 6 lat zebrałam narzędzia i techniki, dzięki którym do pisania podejdziesz jak rzemieślnik, a nie jak artysta 🎨.

W życiu ograniczam jedynie używanie przymiotników. Jem dużo i dobrze, zachwycam się na potęgę, kolekcjonuję pocztówki i zawsze przesyłam mnóstwo uśmiechu. 😊

PIERWSZA REKLAMA NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE - OD A DO Z

23 sierpnia, godzina 9.00-11.30

Agenda szkolenia

  1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych, jako narzędzia reklamy w Internecie.
  2. Spójna komunikacja fundamentem Twoich działań w Internecie.
  3. Wprowadzenie do Meta Ads – konto reklamowe od kuchni.
  4. Jakie formaty reklam wybrać? Co będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem w dotarciu do swoich odbiorców?
  5. Cele reklamowe, jak je odpowiednio dobrać do swojego biznesu
  6. Targetowanie reklam w systemie Meta Ads – jak zrobić to dobrze
  7. Zwiększ zaangażowanie swoich odbiorców na Facebooku! Poznaj sposoby na: pozyskiwanie fanów na swoim fanpage’u, więcej aktywności pod postami, prywatnych wiadomości i osób zainteresowanych Twoimi wydarzeniami.
  8. Warsztaty z tworzenia reklamy na Facebooku i Instagramie – stwórz samodzielnie reklamę i podbijaj świat mediów społecznościowych.

O prowadzącej

Agnieszka Macioszek – Senior Paid Social Specialist w Webmetro, Asystentka w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Gdańskim

👩🏼‍💻 Mimo że jej pierwszym wypowiedzianym słowem nie była „konwersja”, to odkąd pamięta, pasjonuje się marketingiem. Rozwija się w takich dziedzinach jak ekonomia behawioralna, psychologia czy budowanie strategii marki, ponieważ łączy te elementy z marketingiem jak puzzle. 🧩

Aktualnie pracuje w systemie Meta Ads, tworząc kampanie reklamowe z wynikami szybującymi w górę niczym rakieta, ale nie są jej obce również kampanie na LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Google. 🚀

Od zeszłego roku pracuje w Katedrze Marketingu na UG, ucząc takich przedmiotów jak Marketing, Media Reklamowe czy Kreowanie wizerunku przedsiębiorstw oraz współorganizuje cykliczne wydarzenie marketingowe – CRASH Mondays w Gdyni.

Prywatnie – wegetarianka z pasją do gotowania 🥗, fanka mody z miłością do wszelkich kapeluszy i miłośniczka zwierząt 🐈.

CENA CAŁEGO CYKLU:

999,00 zł netto

+ 23% VAT

możliwość podziału na dwie raty:

599,00 zł przed 26 lipca
400,00 zł przed 9 sierpnia

CENA JEDNEGO SZKOLENIA:

299,00 zł netto

+ 23% VAT

KILKA ZDJĘĆ Z NASZYCH BIZNESOWYCH SPoTKAŃ: