Składanie zamówienia
w 5 krokach:
1.burza mózgów
Zastanów się, czego potrzebujesz: na jaką okazję, jaki masz budżet, dla ilu osób, w jakim terminie, czy masz swoje pomysły.
Nie martw się, jeśli nie znasz odpowiedzi na wszystkie te pytania na tym etapie. Pomożemy!
2. Kontakt
Odezwij się do nas mailowo lub telefonicznie. Prześlemy Ci katalog prezentowy oraz zadamy najważniejsze pytania. Podamy Ci też termin, w jakim możesz spodziewać się oferty lub proponowanych personalizacji. W przypadku drobiazgowej personalizacji poprosimy o drobny zadatek, który wliczymy w koszt przygotowania prezentów.
3. Oferta
W ustalonym terminie wysyłamy Ci ofertę skrojoną/dopasowaną pod Ciebie. Przygotowana od zera oferta zawiera 3 propozycje (lub więcej w niektórych przypadkach).
Możemy uwzględnić różne warianty cenowe.
4. Ustalenia
Jeśli coś spodoba Ci się bardziej, a coś mniej – śmiało nam to powiedz. To moment, żeby stworzyć razem prezent idealnie pasujący do okazji i Twojej marki. Wtedy wystawimy Ci proformę, a po opłaceniu – działamy! Tu ustalimy też kwestie wysyłki (nie martw się, trzymamy się zasad RODO!).
5. My realizujemy, ty odpoczywasz
Ty już masz fajrant. Rozsiądź się wygodnie. Możesz popijać kawę i śledzić aktualizacje, bo my się wszystkim zajmujemy. Pakujemy i „uładniamy” paczki, a potem dbamy, żeby na czas dotarły pod podany nam adres – lub wiele adresów.
Et voilà! Dajemy Ci znać, że mamy sukces – i wysyłamy podsumowanie z fakturą.
Przykłady zamówień "Od A do Z"
PRZYKŁAD 1. LEMONIADA
historia zmodyfikowana, ale prawdziwa - nazwijmy Klientkę „Cytrynka”
1
2
3
4
5
Klientka wiedziała, czego chce: prezenty związane z motywem przewodnim marki, czyli cytrynami.
Przekazała nam mailowo wszystkie powyższe informacje. Miała też zakres cenowy, w którym powinna się zmieścić, nie konkretną kwotę.
Przygotowałyśmy kilka propozycji w różnych wariantach cenowych. W paczkach prezentowych w różny sposób uwzględniłyśmy motyw cytryny – od wypełnienia aż po kształt elementów paczki. Klientce spodobała się jedna propozycji i zdecydowała się na nią.
Wystawiłyśmy proformę, a po jej opłaceniu, zabrałyśmy się za realizację. W międzyczasie ustaliłyśmy adres do wysyłki paczek – wszystkie miały trafić w jedno miejsce, więc była to wysyłka zbiorcza.
Paczki prezentowe były gotowe w ustalonym terminie – tutaj zamówienie było niewielkie i zajęło to ok. 2 tygodni. Paczki dotarły na czas, 🍋 a my wysłałyśmy podsumowanie wraz z fakturą. I tak powstała lemoniada! 😉


PRZYKŁAD 2. SOK POMARAŃCZOWY
historia zmodyfikowana, ale prawdziwa - nazwijmy Klienta „Pomarańcza” 🍊
1
2
3
4
5
Klient zadzwonił do nas z pytaniem, czy pomożemy z prezentami, jeśli nie ma na nie żadnego pomysłu. Odpowiedziałyśmy: pewnie!
Mailowo napisał nam: okazję, na jaką mają być prezenty, ich liczbę i konkretny budżet na każdą osobę.
Przygotowałyśmy kilka różnych propozycji pasujących do okazji i identyfikacji wizualnej marki, każdą w tej konkretnej cenie. Klientowi podobają się dwie propozycje – prosi, by je zmieszać i wycenić. Wyceniamy taki mix, a Klient akceptuje cenę i ostateczny kształt projektu.
Wystawiamy proformę, a po opłaceniu – realizacja! To duże, personalizowane w szczegółach zamówienie, zajmie ponad miesiąc. W międzyczasie ustalamy adresy do wysyłki – każda paczka ma być wysłana w inne miejsce.
Paczki prezentowe są gotowe w ustalonym terminie i ruszają w świat! Prezenty docierają w różne miejsca – a my śledzimy dostawy. Po ostatniej dajemy znać, że wszystko poszło pomyślnie, wysyłamy podsumowanie i fakturę. I tak oto mamy świeży sok pomarańczowy! 🍊

