Opis
ZDOBĄDŹ WIEDZĘ NA LATA
– na półkoloniach dla przedsiębiorców w Trójmieście
Ten intensywny cykl pomoże Ci rozwinąć niezbędne umiejętności do prowadzenia własnego biznesu. To idealna okazja, by zdobyć wiedzę od ekspertek i ekspertów – i nawiązać wartościowe kontakty. To biznesowy kurs od A do Z – czyli od biznesowych podstaw, aż po tematy „na topie”.
Skorzystaj z tych ferii – zamień sezon ogórkowy na przetwory w postaci wiedzy i umiejętności. 🥒
Opis szkoleń:
(Agendę dzienną znajdziesz tutaj)
🏗️ Fundamenty budowania marki MŚP
Dzień I – 17 lutego, godz. 9.00 – 12.15
Program szkolenia:
- JEDEN cel → Do czego dążymy w budowaniu marki?
- DWA punkty wyjścia → Od czego zacząć?
- TRZY źródła informacji → Co musimy przeanalizować?
- CZTERY strategie pozycjonowania → Jak „ustawić” markę na rynku?
- SZEŚĆ filarów marki → Co powinna zawierać strategia marki?
- DZIEWIĘĆ typów marek → Jak wypracować strategię na skróty?
- DWANAŚCIE aspektów osobowości → Jak zdefiniować styl marki?
O prowadzącym:
Maciek Sznitowski → Strateg marki i komunikacji
Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo kocha marki jak koń owies. Od 15 lat zajmuje się brand marketingiem.
Układa marki w spójne historie – bo spójne marki lepiej zapisują się w pamięci klientów i szybciej zdobywają ich zaufanie.
Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.
⚖️ Przedsiębiorczość w starciu z prawem – co zrobić, by drugie nie przeszkadzało pierwszemu
Dzień I – 17 lutego, godz. 12.45 – 16.00
Program szkolenia:
CZĘŚĆ PIERWSZA – STRONA INTERNETOWA
- Regulamin i sprzedaż
- RODO i polityka prywatności
CZĘŚĆ DRUGA – SOCIAL MEDIA
- Legalne treści
- Memy i obrazki
- Nawiązanie do cudzej pracy
CZĘŚĆ TRZECIA – UMOWY
- Umowa z klientem
- Umowa z podwykonawcą
O prowadzącym:
Tomasz Palak – radca prawny i bloger
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Ośmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TED❌ i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta. 🎸
💻 Ogarnij swoje Social Media – najczęściej popełniane błędy i jak ich uniknąć
Dzień II – 18 lutego, godz. 9.00 – 12.15
Program szkolenia:
- Bezpieczeństwo firmy w sieci, włamania i oszustwa
- Na jakich kanałach się prezentować w Social Mediach
- Prezentacja firmy lub marki osobistej
- Funkcje jakie oferują Social Media
- Pomysły na publikacje
- Planowanie i regularne publikacje postów
- Kwestie techniczne i obsługa Meta Business Suit
- Analiza statystyk
- Reklamy Meta ADS (Facebook, Instagram i nie tylko)
O prowadzącej:
Joanna Borowska – Pynci | Babeczka z Trójmiasta
Sama mówi o sobie: Należę do pokolenia milenialsów, a to oznacza, że Social Media są obecne w moim życiu od samego początku ich rozwoju.
W branży działam od ponad 9 lat. Uwielbiam śledzić nowości i wprowadzane zmiany. Moim konikiem są wydarzenia, promocja i sprzedaż eventów, kampanie zasięgowe i obniżanie kosztów reklam. Mam lekkie pióro i głowę pełną pomysłów. Potrafię znakomicie w Instagrama i w najnowsze trendy.
Uwielbiam optymalizować reklamy w Facebook ADS oraz Instagram ADS, aby osiągać najlepsze wyniki najniższym możliwym kosztem. Ponadto szkolę biznesy oraz osoby prywatne, które chciałyby się przebranżowić w stronę marketingu.
Prywatnie Gdańszczanka, mama dwóch cudownych psiaków – Mańka oraz Olliego, twórczyni społeczności Babeczek w Trójmieście.
✍🏼 Ubierz swoją markę w słowa i sprzedawaj skuteczniej niż kiedykolwiek
Dzień II – 18 lutego, godz. 12.45 – 16.00
Program szkolenia:
- Dobra komunikacja – o odbiorcocentryzmie i
skupieniu na celu. - Dobry tekst – o zasadach pisania, dzięki którym tekst chce się czytać.
- Dobry copywriting – o języku korzyści i łączności z rzeczywistością.
- Dobra sprzedaż – o tym, jak to wszystko połączyć, żeby Twój biznes zyskał komunikację, na jaką zasługuje. A Ty przy okazji większą sprzedaż.
O prowadzącej:
Justyna Horbacz – copywriterka i miłośniczka komunikacji
Czym zajmuje się na co dzień? Ubiera marki w słowa. 🍊
Od 7 lat łączy ludzi i oferty. Wierzy, że dobre sprzedawanie to rzetelne doradzanie, więc korzystając z siły empatii, piękna polszczyzny oraz miłości do literek tworzy teksty brzmiące ludzkim głosem, tym samym pomagając przedsiębiorcom docierać do właściwych odbiorców.
Niezwykle zwyczajne zamienia w zwyczajnie niezwykłe, wnosząc do każdego projektu solidną porcję entuzjazmu i uśmiechu.
Specjalizuje się w komunikacji w sieci – strony www, media społecznościowe, maile i oferty to hasła, na dźwięk których natychmiastowo aktywuje swój szósty zmysł wykrywania literówek.
🤳🏼 Strategiczne video na TikTok, Instagram czy YouTube – gdzie i jak robić marketing?
Dzień III – 19 lutego, godz. 9.00 – 12.15
Program szkolenia:
- Nauczysz się, gdzie i jakie video publikować by przynosiło to efekty.
- Poznasz techniki szybkiego nagrywania i montażu video telefonem.
- Nauczysz się, jak wykorzystywać każdą szansę na tworzenie treści video.
- Dowiesz się, jak tworzyć treści wideo, które można wielokrotnie wykorzystać na różnych platformach.
O prowadzącej:
Paulina Chyła – wideomarketerka 📹
Sama mówi o sobie:
Pomagam specjalistkom osiągać cele biznesowe dzięki skutecznemu marketingowi. Do tej pory nagrałam i zmontowałam setki godzin materiałów wideo, ucząc ponad 300 osób, jak efektywnie tworzyć treści samodzielnie.
Moim głównym celem jest uświadomienie klientom, że nie viral, ale przemyślana strategia zapewni im sukces. Codziennie pokazuję, że choć video i media społecznościowe są ważnymi narzędziami marketingowymi, to są one tylko częścią szerszej strategii, która faktycznie przynosi rezultaty.
🤖 Zatrudnij narzędzia AI do biznesu – poznaj nowego tajnego współpracownika
Dzień III – 19 lutego, godz. 12.45 – 16.00
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do szkolenia
- Wprowadzenie do ChatGPT, GPTs: podstawy, przykłady z życia, korzyści
- Budowanie komend i skryptów dla ChatGPT: tworzenie efektywnych komend i promptów, praktyczne wskazówki, case study jak stworzyć wiralową rolkę
- Wykorzystanie GPTs do analizy danych i prognoz rynkowych: monitorowanie trendów, analizowanie danych i praktyczne przykłady
- Tworzenie lejków sprzedażowych z wykorzystaniem ChatGPT i ManyChat: podstawy lejków, ich tworzenie i optymalizacja, tworzenie płatnych kreacji reklamowych
- Tworzenie treści komunikacyjnych za pomocą ChatGPT: personalizowanie komunikacji marketingowej, tworzenie angażujących treści, praktyczne ćwiczenia
- Integracja GPTs i ManyChat w biznesie: strategiczne wykorzystanie narzędzi, przykłady i case study
- Sesja Q&A: zadaj swoje pytanie
- Podsumowanie szkolenia: kluczowe punkty, omówienie następnych kroków do dalszej nauki.
O prowadzącej:
Gosia Siedlik – Ekspertka ds. marketingu