Opis
PIERWSZA REKLAMA NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE – OD A DO Z
Jak pozyskać klienta w natłoku treści, jakimi obrzucany jest na co dzień? Skuteczną reklamą! Podczas tego szkolenia nauczysz się wykorzystywać narzędzia, jakie oferuje Facebook i Instagram – krok po kroku dowiesz się… co kliknąć, co gdzie ustawić i o co właściwie w tym wszystkim chodzi! I tworzenie reklam stanie się duużo łatwiejsze. 😉
Szkolenie odbywa się w sali szkoleniowej Konsulatu Kultury w Gdyni. A w trakcie przewidujemy przerwę z poczęstunkiem i kawą/herbatą.
Biletem na wydarzenie jest faktura VAT, którą otrzymasz przed wydarzeniem. Dostaniesz również e-mail ze szczegółami!
AGENDA – SZKOLENIE Z TWORZENIA REKLAM
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych, jako narzędzia reklamy w Internecie.
- Spójna komunikacja fundamentem Twoich działań w Internecie.
- Wprowadzenie do Meta Ads – konto reklamowe od kuchni.
- Jakie formaty reklam wybrać? Co będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem w dotarciu do swoich odbiorców?
- Cele reklamowe, jak je odpowiednio dobrać do swojego biznesu.
- Targetowanie reklam w systemie Meta Ads – jak zrobić to dobrze.
- Zwiększ zaangażowanie swoich odbiorców na Facebooku! Poznaj sposoby na: pozyskiwanie fanów na swoim fanpage’u, więcej aktywności pod postami, prywatnych wiadomości i osób zainteresowanych Twoimi wydarzeniami.
- Warsztaty z tworzenia reklamy na Facebooku i Instagramie – stwórz samodzielnie reklamę i podbijaj świat mediów społecznościowych.
O prowadzącej
Agnieszka Macioszek – Senior Paid Social Specialist w Webmetro, Asystentka w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Gdańskim
Mimo że jej pierwszym wypowiedzianym słowem nie była „konwersja”, to odkąd pamięta, pasjonuje się marketingiem. Rozwija się w takich dziedzinach jak ekonomia behawioralna, psychologia czy budowanie strategii marki, ponieważ łączy te elementy z marketingiem jak puzzle.
Aktualnie pracuje w systemie Meta Ads, tworząc kampanie reklamowe z wynikami szybującymi w górę niczym rakieta, ale nie są jej obce również kampanie na LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Google. 🚀
Od zeszłego roku pracuje w Katedrze Marketingu na UG, ucząc takich przedmiotów jak Marketing, Media Reklamowe czy Kreowanie wizerunku przedsiębiorstw oraz współorganizuje cykliczne wydarzenie marketingowe – CRASH Mondays w Gdyni.
Prywatnie – wegetarianka z pasją do gotowania , fanka mody z miłością do wszelkich kapeluszy i miłośniczka zwierząt .